5 Essential Elements For شال زنانه تهران

Wiki Article

.. اشاره کرد هر کدام از این مدل مانتوها براساس موقعیت مورد استفاده می توانند استایل .زیبا وشیکی برای بانوان ایرانی بسازند

  روانشناسی رنگ های خنثی  را به  خوبی  مطالعه  کنید تا بدانید که فلان  رنگ  با چه  تناژ رنگی  قابلیت  ست شدن با فلان رنگ داشته  و کنتراست ملیح و موقری  را تداعی می  کند. اگر در این زمینه  نیز تخصص ندارید از مشاوران مجرب مد و لباس بانوان استفاده  کنید.

بیش از ۷۰ طرح جذاب و جدید کت و شلوار زنانه که در این گفتار ارائه شد، بخشی از ترندهای  طراحی و دوخت این محصولات را نشان می  داد که برای  مشاهده جدید ترین مدل ها، هر هفته بخش مد گردی  لوکس تهران را مشاهده کنید.

البته مانتو زنانه ترکیبی می تواند از یک جنس پارچه ولی در رنگ های متفاوت نیز دوخته شود . از این مدل مانتو می توانید در مراسم های رسمی ومجالس بهره ببرید .

انواع مختلف از مدل کیف مجلسی جدید برای خانم های خوش سلیقه

(انتخاب رنگ کت و شلوار اسپرت آستین بلند و آستین کوتاه رنگ روشن با توجه به رنگ پوست و مدل مو اهمیت دارد)

کت تک متنوع : کت  های تک رنگارنگ متنوع طرح  دار یا ساده، امکان خوبی برای ست شدن با شلوار های تیره و رنگ  خنثی  دارد. به  خصوص آن که میتوان با اکسسوری  و کمر بندهای ظریف و شکیل، شکست های رنگی خوبی  در  استایل  خود ایجاد کرده  و کت های متنوع را با شلوار و شومیز و تی  شرت های رنگی یا رسمی ست کنید.

بلوز شلوار ، تیشرت شلوار ، تیشرت شلوارک ، شورتک ، بلوز ، تاپ شورت ، سوئیشرت شلوار ، هودی ، اسلش ، ساپورت ، لگ ، تاپ ، سارافن ، شلوارک تولیدی کیف تهران ، تیشرت ، ساحلی ، شوم...

اما توجه کنید کت و شلوار های فاستونی از الیاف طبیعی، راحت تر چروک می شوند و مراقبت بیش تری می طلبد و قیمت بیش تری هم دارند.

روش نگهداری توصیه ما برای حفظ رنگ،استحکام و کیفیت چاپ و پارچه استفاده از خشکششویی برای شستشو میباشد.

در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی دارد که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کند.

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ طوسی است

بلوز زنانه، شومیز زنانه و تونیک زنانه, مانتو زنانه و رویه زنانه

جدیدترین محبوب ترین پربازدید ترین بیشترین نظر نزدیکترین

Report this wiki page